Nextens scherpt strategie aan

25 juli 2018

Uitgever en softwareontwikkelaar Nextens scherpt onder leiding van de nieuw directeur Daan van Zanten zijn strategie aan, als reactie op veranderend klantgedrag en technologische ontwikkelingen.

Het bedrijf, bekend van online aangifteprogramma’s en kennisproducten voor fiscale professionals, maakt de werkprocessen nog efficiënter door bijvoorbeeld vakkennis binnen de aangiftesoftware te integreren en data analytics toe te passen, aldus Van Zanten. ‘We blijven onze klanten ondersteunen en zorgen ervoor dat we hen de ruimte bieden om een succesvolle partner te kunnen zijn van hún klanten. Dat is een strategische ambitie waar ik graag nog jaren sturing aan geef.’

RELX

Van Zanten (38) is sinds begin dit jaar de nieuwe Managing Director van Nextens (onderdeel van Reed Business Information). Hij heeft een achtergrond in finance en strategie en vervult sinds 2010 verschillende strategische functies binnen het moederbedrijf RELX. Binnen RELX in Londen richtte Van Zanten zich op corporate strategie en business development. Daan van Zanten: ‘Bij mijn aantreden zag ik een enthousiast en klantgericht team met de drive om te innoveren en tools te leveren die het gebruik ervan eenvoudig en intuïtief maken. Om de fiscale markt beter te leren kennen, ben ik met iedereen in gesprek gegaan. Intern, maar vooral ook met onze klanten. Zo kon ik mij verdiepen in de werkprocessen van fiscale professionals en in wat zij nodig hebben. Oók in de toekomst. Dat inzicht leidde tot een aanscherping van onze visie en strategie. En die zijn we nu aan het uitrollen.’

Bron: Accountancyvanmorgen.nl

Meld je hier aan!